Pagina's

HAPPY NEW YEAR!

Dus. Ik had een hele toffe actie bedacht die vandaag online zou gaan om het nieuwe jaar in te luiden, maar helaas gaat daar iets meer voorbereiding in zitten dan ik dacht. Dat moet dus nog even wachten. Maar; ik wens jullie natuurlijk allemaal wel een heel tof jaar toe, met hele hoge pieken en heel veel mooie momenten van verbinding en groei en ook vooral veel LIEFDE. Deze quote van een van mijn favoriete schrijfsters (Kristen Hedges) wil ik meegeven aan de start van dit nieuwe jaar. Want we hebben elke dag een keuze, superfijn is dat. Wat een voorrecht! De afgelopen week ben ik veel bezig geweest met werkboeken en schrijfoefeningen en plannen maken voor het nieuwe jaar, en daar is heel wat leuks uitgekomen waar ik allemaal over ga schrijven de komende tijd, maar wat ik me vooral realiseerde: laat ik niet blijven hangen in het plannen, maar ook dingen gaan implementeren. Dit jaar moet voor mij het jaar van de Actie worden. Go and do. X

5 opmerkingen:

  1. Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar Mariët! Ik ben heel benieuwd waar je allemaal mee bezig bent geweest en kijk uit naar al je verhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel goed nieuwjaar toegewenst! :) Ik sluit me bij je aan dat dit het jaar van de Actie gaat worden. Niet alleen denken, maar ook dóen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geschreven. Voor jou ook een heel mooi jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook een heel fijn, creatief, gelukkig en een vol met liefde nieuwjaar! Ik ben benieuwd naar je project! :)

    BeantwoordenVerwijderen