Pagina's

FREE PRINTABLE - CORE DESIRED FEELINGS

Ik vertelde jullie vorige week over het werkboek van Danielle Laporte, waar je mee aan de slag kunt om er achter te komen wat je core desired feelings zijn en op basis daarvan doelen te stellen. Nu hoef je natuurlijk niet per se het hele werkboek te maken om daar over te kunnen nadenken. Waarom wil je wat je wil? Welk gevoel denk je dat het bij je oproept als je dat doel bereikt / hebt? Draai het eens om. Ik wil me zus en zo voelen, dus ga ik vandaag, deze week, deze maand en dit jaar zus en zo doen. Doelen stellen op basis van het gevoel dat je wilt bereiken. Deze printable lijkt op hoe het in het werkboek staat, alleen heb ik 'm wat vrolijker aangekleed. Bij mij hangt hij al naast m'n computer! Bij jou straks ook?

Klik hier om 'm te downloaden!

Liefs,
Mariët.

2 opmerkingen:

  1. Wat een inspirerend idee! En een hele mooi printable.. Ik ga 'm downloaden en hier eens snel over nadenken! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was 2 jaar geleden tegelijk met jou in Thailand en Maleisie, alleen steeds misgelopen. Ik ben afgelopen jaar terug geweest, en toen heb ik een weekje yoga retreat gedaan bij Xhale yoga retreat in Pai. Dit was echt super!!!! Inspirerende "lerares", geweldige plaats, en het eten was ook echt super bijzonder! Wellicht wat voor je laatste punt?!?

    BeantwoordenVerwijderen