Pagina's

MANIFEST


Soms is het fijn om dingen op een rijtje te zetten. Om na te denken over wie je bent en wat je wil en wat je kan. Om jezelf eraan te herinneren wat nu écht het allerbelangrijkste voor je is. Een soort manifest. Zonder regels of verwachtingen, maar gewoon een herinnering voor jezelf. Die elk jaar mag veranderen, of elke week. Hier mijn manifest, ik hoop dat het je inspireert!


☾ Liefde voor en boven alles. Leven vanuit Liefde, creëeren vanuit Liefde, zijn in Liefde. Elke dag de keuze maken om liefdevol te zijn voor mezelf en de mensen om me heen. Steeds opnieuw.

☾ Dankbaar zijn, voor waar ik leef, wie ik om me heen heb en wat ik allemaal kan doen. Dankbaar voor mijn huis, mijn kleding, mijn eten en mijn gezondheid.

☾ Bedenken, maken, verbeteren, groeien. Creëeren vanuit Liefde, vanuit mijn hart, met intuïtie en gevoel.

☾ Goed voor mezelf en de mensen om me heen zorgen. Voedzaam eten en drinken, fijne beweging vinden in wandelen, yoga, dansen, hoepelen en meer. In contact staan met mijn lichaam en ervan houden.

☾ Langzaam leven, genieten van elk moment. Het hoeft allemaal niet. Ik mag zijn wie ik ben en ik mag stilstaan, rust en tijd nemen en om me heen kijken.

☾ Kijken met een open hart, naar alles en iedereen. Vriendelijk zijn, uitnodigend zijn.

☾ Delen, samenzijn, op en met elkaar bouwen. Tijd doorbrengen met anderen. Met vrienden, familie en onbekenden. Mensen leren kennen en samen mooie dingen maken.

☾Ontdekken en talenten ontwikkelen. Fotograferen, maar ook ontwerpen, tekenen, knutselen en schilderen. Alles waar ik zin in heb, gewoon doen!

☾ Schrijven, delen, loslaten.

☾ Niet bang zijn, mezelf durven laten zien, durven delen wat ik kan en hulp aanbieden.

☾ Niet vergelijken met anderen, maar de focus houden op mezelf en mijn eigen leven. Alleen dáár kan ik invloed op uitoefenen.

☾ En bovenal de Liefde.

Wat is jouw manifest? Ik zou het superleuk vinden als je er iets van zou delen in de comments!

Liefs,
Mariët.

4 opmerkingen:

  1. Mooi om te lezen <3 kan er een hoop van leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leven vanuit het hart. Volop. Ook al zegt je hoofd iets anders. Bedankt voor deze mooie post :) is dat trouwens de foto die we samen namen? Mooierd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooi geschreven hoor. Ik zou mijzelf wat meer willen laten zien. Meer willen uiten qua kleding. Heb een supergrote kast vol mooi kleding en toch trek ik elke keer weer mijn meest comfi broek aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi manifest, zou zo die van mijn kunnen zijn.
    Vooral de laatste twee, waarvan de liefde me het meest beangstigd.

    BeantwoordenVerwijderen