Pagina's

WOODEN MADE

Alweer best een tijdje geleden maakte ik in samenwerking met een aantal bedrijven en een andere fotografedeze serie. Één van de merken die ons hierbij sponsorden was Wooden Made - geweldige houten zonnebrillen! Ze stuurden toen twee brillen op en eentje gaf ik aan het het model als dank, maar de andere draag ik nog steeds. Toen Wooden Made dus vroeg of ik jullie wat meer wilde vertellen over dit leuke merk hoefden ze dat geen twee keer te vragen!


Josie met het model 'Arizona'
Bij Wooden Made kun je terecht voor superstoere, handgemaakte zonnebrillen van hout en bamboe. Door de nerven en de houtstructuur is iedere bril nét een beetje anders en dus uniek. Uiteraard werken ze alleen met het allerbeste hout, dat tegen een stootje kan maar wel heel licht is. De bril ligt als een veertje op je neus. Voor mij best prettig, ik krijg namelijk nogal gauw van die afdrukken op mijn neus wanneer ik een bril draag. Nog een voordeel als je gek bent op surfen of andere activiteiten op het water ( *steekt vinger op ), veel van de modellen blijven drijven!

De gave houten case.
 Er zijn veel verschillende modellen beschikbaar voor zowel dames als heren, allemaal even leuk en uniek. Licht, donker, bruin of zelfs een beetje roodachtig, met veel of weinig nerven, een strakke of juist een verweerde look, donkere glazen of felgekleurd; voor ieder wat wils! De service is ontzettend goed, eenmaal besteld heb je je bril supersnel binnen - dit heb ik nu al twee keer meegemaakt en dat vind ik erg belangrijk. Niets zo vervelend als lang moeten wachten op een leuk cadeautje voor jezelf of iemand anders.

Het model 'Laurel' - een hele leuke, zomerse bril.
Op de website van Wooden Made is een pagina te vinden waar ze op een leuke en duidelijke manier laten zien hoe deze brillen gemaakt worden - van het beste hout en met de juiste bescherming door de UV-400 polariserende lenzen. Naast mooi zijn moet een zonnebril natuurlijk vooral je ogen goed beschermen. Zelf kocht ik vaak goedkope zonnebrillen van de H&M die (vooral door mijn eigen onhandigheid, dat moet gezegd worden) binnen no time kapot zijn en geen optimale bescherming bieden, dus ik ben erg blij met het model dat ik uitgekozen heb, de 'Montana'. Door de houten beschermcase hoop ik dat ik deze ietsjes langer heel kan houden. 

Het model dat ik gekozen heb: 'Montana'.
 Toen ze binnenkwamen besefte ik ineens dat ik alleen maar brillen met felgekleurde glazen had uitgekozen om te fotograferen, maar er zijn dus ook zonnebrillen die iets minder opvallend zijn, zoals bijvoorbeeld de'Kansas' en de 'Vermont'. De 'Hornbeam' vind ik dan weer erg leuk vanwege de 'verweerde' look van het montuur. Je hoort; ik kan moeilijk kiezen.

Liefs,
Mariët.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen