Pagina's

JUWELO



 
Wie mij een beetje kent kan zo beamen dat ik gek ben op edelstenen en dan vooral Turkoois. Van alle sieraden die ik heb (en dat is nogal wat) is ruim 60% helemaal of gedeeltelijk Turkoois, maar daarnaast bijvoorbeeld ook Lapis Lazuli, Maansteen en Agaat. Op onze schouw ligt een mooie collectie edelstenen overal en nergens vandaan, ik moet áltijd even kijken als ik ergens edelstenen of sieraden met edelstenen zie en zelfs onze hond draagt een halsband met Turkooiskleurige stenen.



Ik vond het dus ook erg leuk om te horen van het bestaan van Juwelo, een edelsteen sieraden aanbieder die al jaren bekend is van zowel online shops in meerdere landen, als tv programma's over sieraden, edelstenen en hun herkomst in Duitsland, Engeland en Italië. Nu zijn ze dan ook eindelijk online in Nederland! Ik mocht een mooi sieraad uitzoeken en koos uiteraard voor een ring met Turkoois, my favourite. Zoals ik al eens eerder aangaf hou ik van bedrijven met een mooi motto, en Juwelo vindt: 'Je hoeft niet per se rijk te zijn om echte edelstenen sieraden aan te schaffen.'

Op de website vind je sieraden van € 4.999 tot € 29, allemaal kwaliteitssieraden met echte edelstenen. Elk sieraad wordt dan ook geleverd met een echtheidscertificaat. Er is keuze uit ruim 500 verschillende soorten edelstenen en het is makkelijk zoeken op de website. De edelstenen zijn voordelig en betrouwbaar, onder andere omdat het hoofdkantoor zich in één van de centra van de edelsteenhandel bevindt (Chantabhuri, Thailand), er zonder tussenhandelaren en tussenpersonen gewerkt wordt, en Juwelo zo precies weet waar ze mee werken. Geen 'blood diamonds' of andere zaken waar oorlog of mishandeling mee gesponsord wordt. Voor mij een belangrijk punt, want goedkoop is leuk, tenzij het over de ruggen van andere mensen of dieren gaat. Juwelo werkt volgens de richtlijnen van CIBJO, waardoor altijd te achterhalen is waar de edelstenen vandaan komen en hoe ze verder behandeld zijn.


Omdat ik een sieraad mocht uitzoeken keek ik rond bij de ringen en klikte er een heleboel aan - zoveel moois... Ik kon moeilijk kiezen tussen bijvoorbeeld dezedeze, en de ring die het dus uiteindelijk geworden is. Mijn hart ligt toch echt een beetje bij Turkoois! Dit is trouwens ook één van de geboortestenen van December, samen met Tanzaniet en Zirkoon (niet te verwarren met kubieke zirkonia, de synthetische fabrieksvariant). Met de feestdagen die er aan zitten te komen is het misschien een idee om eens rond te neuzen op de website voor een mooi cadeau, er is genoeg te vinden in allerlei prachtige kleuren en ontwerpen.






Mijn ervaring met de webshop is in elk geval goed. Overzichtelijke website, zeer duidelijke communicatie, snelle levering inclusief mooi doosje, een tooltje om je ringmaat mee te meten, een echtheidscertificaat én uiteraard het belangrijkste: een mooie nieuwe ring voor mijn overwegend blauwe sieraden collectie.

Liefs,
Mariët.

P.S. Lief vriendinnetje Mariëtte wilde voor deze advertorial wel even model staan met mijn mooie nieuwe ring en een mooie foto van mij maken ermee.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen