Pagina's

ABSENTMINDED







Alsof ik maanden weg ben geweest moet ik echt weer even landen. Mijn hoofd zweeft geloof ik nog ergens boven Santorini en kan aan niets anders denken dan de aankomende bruiloft. Aangezien dat nog wel even gaat duren hoop ik dat dit overgaat, anders kom ik nergens meer aan toe! 

Na een heerlijk diner aan het strand van Kamari wandelden we naar het zuiden, richting de mooie kliffen die daar omhoog rijzen en het strand op lijken te vangen. Ondanks al het licht op de boulevard konden we de sterren ontzettend goed zien, en eenmaal aangekomen bij de kliffen gingen we vlakbij de branding staan om al dat moois te bewonderen. Samen, in elkaars armen, zo'n mooi uitzicht, zo'n rust... En dan nog een hele week te gaan: wat was ik gelukkig. Vriend gedroeg zich enigszins vreemd, maar dat weet ik aan de reis: hij zal wel moe zijn. Maar nee, zenuwen waren het. Want hij had die ring in zijn zak.

Na wat gemompel over hoe ontzettend gek hij op me is keek hij me ineens recht aan: "Wil je met me trouwen?" Een grapje, dacht ik, en met een zenuwachtig lachje zei ik: "Doe normaal joh, idioot. Je maakt een grapje." Maar Vriend zonk op zijn knie, pakte de ring uit zijn zak en toen ineens drong het tot me door dat het menens was. Wat er toen gebeurde in mijn hoofd, mijn hart, mijn borstkas, is moeilijk te omschrijven. Alsof het ontplofte, maar dan op een heerlijke manier.

"Ja natúúrlijk wil ik met je trouwen!" Huilend vloog ik hem in zijn armen, de ring (ongezien) al om mijn vinger. Na een eeuwige knuffel gingen we op de strandbedjes zitten en met grote ogen vol tranen, een klein beetje ongeloof en heel veel liefde keek ik naar hem. Die man, die man waar ik zó ontzettend verliefd op ben en waarmee ik JA, heel erg absoluut mijn leven wil delen. Hij vertelde me hoe hij om mijn hand heeft gevraagd bij mijn ouders, hoe hij de ring heeft uitgezocht samen met zijn moeder en samen lachten we om zijn zenuwen en bekeken we die mooie glinstering om mijn ringvinger en in elkaars ogen. Het was pas de eerste avond, maar deze vakantie kon nu al niet meer stuk. 

Gek hé? Dat ik nog een beetje zweef?

Ik snap er niets van. Ahem.

Liefs,
Mariët. 

28 opmerkingen:

  1. Lekker blijven zweven, minstens tot je trouwdag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb gewoon tranen in mijn ogen, wat mooi! De liefde straalt van jou en zeker van dit blogje af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kip-pe-vel! Ontzettend lief en romantisch, vooral op die plek! Gefeliciteerd en geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat ontzettend lief en prachtig moment! Echt heerlijk lief, ik gun het je van harte! Alle geluk van de wereld samen toegewenst <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een prachtig en romantisch verhaal, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een prachtig en romantisch verhaal, geweldig! Geniet van deze tijd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niks geks aan! Ook hier tranen in mijn ogen. Zo mooi om lezen. Ik wens jullie een prachtig leven samen toe! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief!! Echt een prachtig moment, gefeliciteerd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW, Wat een onwijs mooi verhaal. Zo romantisch. Het perfecte beeld. Ik zie jullie daar gewoon echt staan, zonder dat ik weet hoe jullie eruit zien. Dit is gewoon een super mooi verhaal en wat een perfecte timing. Helemaal geweldig. Hier wordt ik nou blij van. Heerlijk.
    Zweef lekker verder. Je hebt het verdient.
    Gefeliciteerd met je verloving.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kippenvel hiero! Wat een geweldig verhaal. :) Lekker genieten hoor! Gefeliciteeeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig! Klinkt perfect ^_^ Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaaah wat leuk!! En wat romantisch en lief! wat een prachtige plek om ten huwelijk gevraagd te worden :-) Gefeliciteerd! Geniet er van samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aww, wat een mooi verhaal. Veel succes en plezier samen! En gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aaaaahmagooood! Bjoetifoel. Blij voor je chick!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Omg, ik krijg hier kippenvel van! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WAUW! wat een mooi verhaal! wat romantisch! geweldig! ben zo blij voor jullie!!!!! lekker genieten van dit gevoel...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig romantisch aanzoek! Ben zo blij voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtig verhaal, zo fijn! en prachtige foto's ook nog eens.
    xo, cheyenne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aaaaah wauw! Zo mooi...jullie zijn zo leuk samen. Ik ben echt mega blij voor jullie allebei! Dikke knuf. X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Aahh wat een mooi aanzoek. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, mooi! Alle goeds & geluk samen! En wat mij betreft stop je nooit meer met zweven. Dat is liefde, toch? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wauw wat moooi! Ik heb gewoon tranen in mijn ogen haha! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat moet een fantastische roze wolk zijn waar je op zit <3 en wat een prachtig aanzoek, de locatie kan ook niet beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, wat super leuk! Echt heel lief dat je vriend/aanstaande man je zo ten huwelijk heeft gevraagd. Super lief!

    Mag ik vragen met welke camera je die mooie foto's hebt gemaakt? :)

    BeantwoordenVerwijderen